
Január óta több mint négyezer-ötszázan keresték fel a kormányhivatalokban működő rezsipontokat, ahol a leggyakrabban a rezsicsökkentéssel kapcsolatos kérdésekre vagy panaszokra vártak választ az ügyintézőktől – jelentette be Németh Szilárd.
A legnagyobb forgalma a budapesti irodának volt. A kormányhivatal leterheltsége miatt, a fővárosban egy új rezsipontot nyitottak. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság épületében kialakított ügyfélszolgálat délelőttönként várja az ügyfeleket. A kormánypárt rezsicsökkentéséért felelős politikusa hozzátette, hogy ha a parlament elfogadja törvényjavaslatát, akkor az ügyfélszolgálati irodákban a rezsicsökkentéssel érintett valamennyi közszolgáltatás ügyében el lehet majd járni.
– A rezsicsökkentés következtében felszínre jövő fogyasztóvédelmi problémák megoldásának a célja többes. Szeretném továbbra is hangsúlyozni, hogy a még mindig meglévő fogyasztókkal szembeni szolgáltatói túlhatalmat kívánjuk kompenzálni, visszaszorítani, s mindenféleképpen a fogyasztók érdekeit szeretnénk szolgálni – hangsúlyozta Németh Szilárd.