

A kenyér az egyik legfontosabb élelmiszerünk, mégis elég elkeserítő eredménnyel zárult a kenyérteszt.
Amikor bemegyünk egy áruházba, eszünkbe sem jut, hogy a belépéstől számítva minden minket érő ingert mennyire tudatosan terveztek meg. Egy üzlet teljes berendezése, a polcok elhelyezkedése, a termékek sorrendje mind azt a célt szolgálják, hogy minél többet vásároljunk. Következzen tehát az eladás pszichológiája, boltvezetők és bosszankodó vásárlók szemszögéből.
Külföldi út előtt nagyobb értékű tárgyat vásárolni azért, hogy majd a nyaralás alatt használjuk – elég komoly rizikó. Egy hozzánk forduló néző Horvátországba utazása előtt vett egy gumicsónakot, majd a helyszínen azzal szembesült, hogy a márkás, drága termék használhatatlan, mert lyukas.
A mindennapi kenyér az egyik legfontosabb élelmiszerünk, a magyar étkezési kultúrában kitüntetett szerep jut neki. A legtöbb hagyományos ételhez jól esik egy szelet friss kenyér, ennek ellenére sajnos nem vagyunk elkényeztetve a választék terén.
HírTV