NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvPanaszkönyv
Panaszkönyv: Milyen lehetősége van a vásárlónak, ha előre fizetett egy termékért, de azt nem kapta meg?

Panaszkönyv: Milyen lehetősége van a vásárlónak, ha előre fizetett egy termékért, de azt nem kapta meg?

A Hír TV fogyasztóvédelmi magazinjában, a Panaszkönyvben a következő témákkal foglalkoztunk ezen a héten.

Vágólapra másolva!

Eltűnt ajándék

Bosszantó vásárlás, köddé vált karácsonyi ajándék, és végtelennek tűnő levelezés. Milyen lehetősége van a vásárlóknak, ha előre fizettek egy termékért, ami soha nem érkezett meg?

Hiszik, vagy sem, olykor még a Panaszkönyv állandó szakértői is bajba kerülnek. Előfordul, hogy vásárolnak valamit, és úgy tűnik minden rendben, aztán kiderül, hogy részben vagy egészben átverés áldozataivá válnak.

Beázott

Összefügghet-e a csatornázás és a vízbetörés? Dönthet- a jog négyéves műszaki kérdésekről? Panaszkönyvben az elázott szuterén és a gazdátlan vis maior.

A lakók általában örülnek a csatornázásnak. A vízelvezetés ilyen megoldása ugyanis - még ha a csövek lefektetése némi kellemetlenséggel is jár - növeli az ingatlan értékét. Történetünk főszereplője viszont csak addig örülhetett, amíg a víz el nem öntötte a háza alsó szintjét. Hogy mi okozta a gondot? Nos ez nem derült ki pontosan. De mi megpróbáltunk utánajárni.

Parkolás

Hagyd az aprót, és vedd egyszerűen? De mi van akkor, ha a GPS rossz helyre teszi az autónkat? Panaszkönyvben a feleslegesen fizetett parkolási díj, a sok ezres büntetés, és a figyelmetlenség ára.

A budapesti parkolással kapcsolatos jogos és kevésbé jogos panaszoknak se szeri se száma. De mit tehetünk akkor, ha applikációval fizettünk, ám az autónkon mégis ott virít a mikuláscsomag?

Hír TV