NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvAdattár Hír TV Archív
Perelnek, hogy megtudják, mennyit kapnak Habonyék

Perelnek, hogy megtudják, mennyit kapnak Habonyék

A Transparency International a bíróságtól kéri, hogy az Erzsébet-utalványt forgalmazó részvénytársaság, illetve a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány adja ki a Habony Árpád tulajdonolta Modern Media Grouphoz tartozó sajtótermékekkel kötött reklámszerződéseit.

  • 2016. június 02., csütörtök 15:53
Vágólapra másolva!

A közpénzek átláthatóságáért küzdő szervezetnek az tűnt fel, hogy a Habony Árpádhoz köthető médiumok jelentős állami céges hirdetéshez jutnak, például nagyon sok Erzsébet-utalványról szóló reklám tűnt fel az oldalakon.

Ligeti Miklós szerint Habony Árpádnak sajátos és megmagyarázhatatlan kapcsolata van a magyarországi közhatalommal, ezért is érdekes, hogy ki finanszírozza a miniszterelnöki tanácsadó életszínvonalát. A Transparency jogi igazgatója emlékeztetett arra, azért is pereskednek, hogy megtudják, ki adott Habony Árpádnak parlamenti belépőt.

„Mi az Erzsébet-utalványt forgalmazó részvénytársaságot, illetve a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványt kértük fel a Modern Media Grouppal, a Lokállal, a 888-cal kötött szerződések nyilvánosságra hozatalára, mert úgy látjuk, hogy rengeteg Erzsébet-reklám található ezekben a periodikákban. Természetesen erről is kiderült, hogy nincsen adat, vagy üzleti titok, vagy szerzői jogot sért, a szokásos megtagadási okokkal kerültünk szembe, és itt is pert indítottunk az adatnak a megismeréséért” – fejtette ki Ligeti Miklós.

Azt egyébként továbbra sem tudni, miből finanszírozza luxuséletmódját és ibizai nyaralásait Habony Árpád. A felerészben a tanácsadó tulajdonába tartozó Modern Media Group Zrt. az egyszerűsített éves beszámoló szerint tavaly több mint 200 millió forintos profitot termelt, osztalékot azonban a tulajdonosok nem vettek ki a társaságból. Habony Árpád másik cége, a Színes Tinták Bt. pedig ismét veszteséggel zárta az üzleti évet.