NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvPaletta
Paletta: Hogyan változtak a vásárlási szokások a világjárvány idején?

Paletta: Hogyan változtak a vásárlási szokások a világjárvány idején?

Óriási váltás következett be 2020-ban, teljesen átalakította a kiskereskedelmet és a vásárlási szokásokat is a koronavírus-járvány – hívta fel rá a figyelmet Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakember Paletta című műsorunkban.

  • Paletta
  • 2020. december 28., hétfő 14:50
Vágólapra másolva!

Az emberek 80 százaléka félt elmenni vásárolni főleg a korlátozások idején a szakember közlése szerint. A lakosság rászokott az internetes vásárlásra, sőt ez a szokásváltozás megfigyelhető az idős korosztály körében is.

Jagodics Rita elmondta, azok a termékek fogytak jobban, amelyeket a home office életstílushoz fel lehetett használni, mint például az elektronikai termékek.

„Sokkal kevesebb fogyott az alkalmi ruhákból, cipőkből, tehát a home office volt a meghatározó egész évben" – tette hozzá.

Adásunkban arról is szó esett, hogy az emberi tényező fontos a vásárlásoknál, bizonyos területeken pedig még inkább. Ha egy híres ember ajánl egy terméket, akkor arra talán jobban odafigyelünk. Így van ez a sportolók esetében is. Jagodics Rita a világ legbefolyásosabb sportinfluenszerének Cristiano Ronaldót nevezte. A portugál sztár labdarúgó 212 millió követővel rendelkezik az Instagramon, ami egy óriási szám, ezzel pedig rekord mennyiségű bevételre lehet szert tenni. Ha ő egy terméket reklámoz, azt elhiszik.

Teljes adás:

HírTV