NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvSport
Magyar Kupa: Új lebonyolítási rendszer, névadó szponzor és arculat

Magyar Kupa: Új lebonyolítási rendszer, névadó szponzor és arculat

A 2020/2021-es idénytől öt éven át a MOL lesz a névadó szponzora a labdarúgó Magyar Kupának, amely megújult lebonyolítási rendszerrel és friss arculattal jelentkezik. A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) pénteki közleménye szerint a 111 éve alapított kupa az egyik legnagyobb múltra visszatekintő európai nemzeti kupasorozat. A továbbjutás mostantól egy mérkőzésen dől majd el, a döntőt pedig 2021 tavaszán ismét a Puskás Arénában rendezik, a győztes az Európa-liga selejtezőjébe jut.

  • 2020. július 31., péntek 12:13
Vágólapra másolva!

- idézte a közlemény Csányi Sándort, az MLSZ elnökét.

Hernádi Zsolt, a MOL-csoport elnök-vezérigazgatója a névadó szponzori együttműködésről elmondta, új lendületet akarnak adni a Magyar Kupának.

- jelentette ki Hernádi.

A közlemény szerint ősztől a szurkolók az ország minden részén találkozni fognak az új arculat elemeivel, a mérkőzések előtt hallható lesz az új Magyar Kupa-himnusz, és internetes honlapot is indítanak, melyen csak a kupával kapcsolatos legfrissebb hírekről, érdekességekről számolnak be.

A Magyar Kupa történetének legsikeresebb együttese a Ferencváros, amely 23-szor hódította el a trófeát. Az előző kiírásban a Budapest Honvéd diadalmaskodott, ezzel nyolcszoros kupagyőztes.

MTI