NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvBelföld
„Egyre tudatosabbak a vásárolók, de még messze az út vége”

„Egyre tudatosabbak a vásárolók, de még messze az út vége”

Több mint száz kategóriában hirdették meg az Érték és Minőség Nagydíj Pályázatot, a legkiválóbb termékek és szolgáltatások versenyét. A pályázat titkárságának ügyvezető igazgatója szerint a díj a szakértelem és a kreativitás kirakata. Kiss Károlyné Ildikó a Hír TV Magyarország élőben című műsorában elmondta az Érték és Minőség Nagydíjjal egy, olyan megkülönböztető jel, amely pozitív üzenettel bír.

  • 2019. március 12., kedd 20:47
Vágólapra másolva!

„Az Érték és Minőség Nagydíj egy minőségtanúsító védjegy, egy olyan megkülönböztető jel, amit, hogyha felteszünk a portékára, vagy csatolunk a szolgáltatás mellé, akkor egy pozitív üzenettel bír, magyarán vásárlásra is késztet minket, hiszen biztonságot vásárolunk” – mondta Kiss Károlyné Ildikó.

A pályázat titkárságának ügyvezető igazgatója arról is beszélt, hogy az elismerés tradíciókra épülve képviseli a kiváló minőséget az egész Kárpát-medencében. Pályázni május 24-ig lehet.

Kiss Károlyné Ildikó hozzátette: Az elmúlt években sokat tettek azért, hogy egyre tudatosabban vásároljanak a fogyasztók, „de még messze az út vége”.

„Egyre tudatosabbak a vásárolók, de de még messze az út vége”