NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvHír TV Archív

Célpont: álnév mögé bújt a Négy Mancs "kampányguruja"

Tanúk meghallgatásával folytatódott a Hungerit Zrt. kontra Négy Mancs Alapítvány pere. Közben a Célpont kiderítette: az alapítvány lejárató kampányát irányító személy álnevet használt, megtévesztve ezzel a teljes magyar közvéleményt.

  • Célpont
  • 2013. június 21., péntek 21:15
Vágólapra másolva!

A Hungerittel szerződésben álló Komlósi Lúd Kft. képviselője a tárgyaláson elmondta: a vállalatnak 2008 óta több száz millió forintos kárt okozott az alapítvány azzal, hogy lejárató kampányt folytatott a hizlalt libákkal kapcsolatban. A vezérigazgató elmondta azt is, hogy etikai kódexet hoztak létre az állatok megfelelő tartásával és feldolgozásával kapcsolatban. A Négy Mancs Alapítvány ellen egyébként több cég is kártérítési pert indított.

Közben a Célpont kiderítette: a Négy Mancs lejárató kampányát irányító személy Markus Müller álnevet használt, megtévesztve ezzel a teljes magyar közvéleményt. Az, hogy ennek milyen jogi következménye lehet, kiderül péntek este a Hír TV híradóját követően a Célpontból, 21.30-tól.