NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvMagyarország élőben
Urbán Zsolt: Nem vagyok benne biztos, hogy a rossz reklám is jó reklám

Urbán Zsolt: Nem vagyok benne biztos, hogy a rossz reklám is jó reklám

Icuka és a piros bikinis lányok kiverték a biztosítékot. A reklámszövetség szerint minden reklámozónak felelősen és megfontoltan kell eljárnia. A Hír TV Magyarország élőben című műsorának vendége volt Urbán Zsolt az Magyar Reklámszövetség alelnöke, akivel Velkovics Vilmos műsorvezető arról beszélgetett, hogy nagy port kavart a CBA legújabb reklámja miatt a reklámszövetség is megszólalt, ugyanakkor a Coca Cola botrányos kampánya nem ütötte meg az ingerküszöbét az illetékes szakmai szervezetnek. A CBA végül levette a vitatott filmet a képernyőről. A Coca Cola plakátja viszont továbbra sem késztette megszólalásra a reklámszakma képviselőit. Erről és a reklámszakma más egyéb vitatott kérdéseiről is szó esett a péntek esti adásban.

Vágólapra másolva!

– tette fel a kérdést a műsorvezető.

– húzta alá a szakember, aki szerint a társadalmi érzékenység tekintetében minden országban más és más egy reklám megítélésének a kérdése, ami ráadásul folyamatosan változik. A reklámetikai kódex ezért mindig próbál frissülni, próbál az aktuális társadalmi közízlésnek megfelelni.

– fogalmazott Urbán Zsolt, majd hozzátette, nem biztos benne, hogy a rossz reklám is jó reklám.

– nyilatkozta a Magyar Reklámszövetség alelnöke.

Hír TV