NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvGazdaság

A bor az egyik legsikeresebb árucikk

Magyarország legnagyobb borversenyévé nőtte ki magát a CBA immár hagyományos mustrája.

  • 2014. február 27., csütörtök 15:20
Vágólapra másolva!

Idén 102 pincészet 631 bora verseng az áruházlánc díjaiért. A tételeket a legnagyobb nevű borbírálók és borászok értékelik, nyolc bizottságban. Az egyik ilyen testület munkáját segítette Sárfalvi Péter, a Hír TV műsorvezetője is.

Az értékelések összesítése másfél-két hét múlva várható. Az áruházlánc a bírálatok alapján frissíti majd a jelenleg 500 különféle borból álló kínálatát.

– A célunk ezzel a programmal mindenképpen az volt, hogy segítséget nyújtsunk a vásárlóknak a választásban. Az évek folyamán bebizonyosodott az, hogy a hozzánk betérők örömmel választanak a vinotéka kínálatából, hiszen nem csalatkoznak ezekben a borokban. Ez egyértelműen magával hozta azt a tendenciát, hogy folyamatosan bővül a bor értékesítési mennyisége. Elmondható az, hogy a CBA üzletláncon belül az egyik legsikeresebb árucikkcsoport a bor – fejtette ki Fodor Attila kommunikációs igazgató.