
Pályázaton választja ki a Magyar Olimpiai Bizottság a budapesti olimpiai pályázat arculattervét, azt azonban nem tudni, hogy mikor lesz meg a nyertes logó. A MOB közben a riói ötkarikás játékok népszerűsítésére is készül, áprilistól az egyik legnépszerűbb magyar édesség csomagolása is a közelgő olimpiát hirdeti.
A Magyar Olimpiai Bizottság aranyfokozatú támogatója – a Pöttyös túró rúdit is forgalmazó – FrieslandCampina Hungária a sportolók fényképét is tartalmazó kártyákkal népszerűsíti a riói ötkarikás játékokat. Összesen 24 millió kártyát adnak majd ki.
„Magát a márkalogót ajándékozzuk a következő hónapokra oda az olimpikonoknak és az olimpiai eszmének, hiszen gyakorlatilag a Pöttyös logó helyett innentől kezdve áprilistól egészen augusztus végéig a Hajrá, Magyarok logó lesz minden egyes Magyarországon gyártott és forgalomba hozott Pöttyös rudin” – mondta Szautner Péter, a cég vezérigazgatója.
A Magyar Olimpiai Bizottság elnöke abban bízik, hogy a kampánnyal nemcsak a nyári játékok, de maga az olimpiai mozgalom és a magyar sport is a mostaninál népszerűbbé válik.
Bár a szándéknyilatkozatot már beadták, azt még mindig nem tudni, hogy a budapesti olimpiai pályázatnak mikor lesz arculatterve. A MOB pályázaton választja ki a legjobbat. „Én biztos vagyok benne, hogy a végén egy olyan logója lesz a budapesti 2024-es olimpiai pályázatnak, amely felveszi a harcot a többiekével. Azt gondolom, hogy Párizsnak az Eiffel-torony az kézzelfogható volt” – jegyezte meg Szabó Bence, a MOB főtitkára.
Rióig 5 hónap, a 2024-es olimpia rendezéséről döntő NOB-ülésig másfél év van még hátra.