NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvBelföld
Se pénz, se működő termék: a jótállás buktatói

Se pénz, se működő termék: a jótállás buktatói

Sem az internetes áruház, sem a forgalmazó cég, de még a futárszolgálat sem vállalja a felelősséget a nem működő vagy sérült áruk miatt. Állandó problémák az online vásárlások körül.

Vágólapra másolva!

Nem vonható felelősségre a webáruház, ha hibás a náluk rendelt áru, de nem kérhető számon az örökké rohanó futár sem, ha sérülésmentes csomagolásban adta át nekünk a terméket? Nincs egyszerű helyzetben az, aki elégedetlen az online rendelt portékával és próbálja megjavíttatni, kicseréltetni azt, vagy szeretné visszakapni a pénzét, mert használhatatlan, működésképtelen a termék, amiért fizetett.

A Panaszkönyvben két család, két város, két vásárlás. Egy valami mégis közös a történetekben, hogy a termék, amit a netről rendeltek, használhatatlan, a szavatossági jogukat pedig nem tudták sikeresen érvényesíteni a fogyasztók. Se pénz, se működő vásárfia.

Részletek a Panaszkönyv műsorában: