NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvAdattár Hír TV Archív

Navracsics: Az unió nem kér egykulcsos reklámadót

Az Európai Unió versenyjogi szempontból vizsgálja a reklámadót, de arra nézve nincs elvárás, hogy egy- vagy többkulcsos legyen az adónem. Ezt Navracsics Tibor, az Európai Bizottság magyar tagja nyilatkozta Globál című műsorunkban.

  • 2015. február 12., csütörtök 18:55
Vágólapra másolva!

„Én nem találkoztam ilyen kritériumrendszerrel. Ami ebben az esetben is, de más magyar esetben is nagyon fontos lenne, vagy fontos, az a folyamatos együttműködés a bizottsággal. Nevezetesen itt arra gondolok, hogy – akár egykulcsos, akár többkulcsos – magának az adónak a megalkotása során vagy bevezetése után jelentkező problémák kezelésénél nagyon fontos, hogy folyamatos kapcsolatban legyen a magyar kormány és a bizottság illetékes főigazgatósága vagy biztosa, hogy a koncepciót – akár egykulcsos, vagy akár többkulcsos – ismerjék."


Korábban Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter Brüsszel várható kötelezettségszegési eljárására hivatkozva javasolt egykulcsos reklámadót a progresszív rendszer helyett.

A teljes interjút megtekinthetik ma este 22.30-tól a Hír TV-ben.