
Az üzletben a szegedi és a környékbeli őstermelők portékáit árusítják. „A zöldség, gyümölcs egy bizalmi termék, mi igyekszünk a vásárlót és a termelőt a legrövidebb úton összekapcsolni. Ezt úgy valósítottuk meg, hogy integrált ártábláinkon keresztül annyi információt közlünk a termékekről, hogy azzal egy bizalmi kapcsolat alakul ki. Szinte kaput nyitunk a vásárlóink részéről a kertészeteinkre” – fogalmazott Rácz József, a Kert-Ész-Klub elnöke.
A táblákon a termelők neve és fényképe mellett a termőhelyet is megadták. „Hogyha ez a Vitamin Szalon cég elindulna, és egy brandként az ország többi pontján is megtalálható lenne, akkor el tudnám azt képzelni, hogy a Csongrád megyében magas értékekkel rendelkező magyar árut az ország bármely területén megtalálhassák” – mondta Feczák Tamás, a Hódkertész Kft. ügyvezetője.
Az üzlethelyiség kialakítására közel 20 millió forint állami támogatást nyert az őstermelők klubja. „A kis- és középvállalkozóknak, illetve a kistermelőknek nyújt lehetőséget arra, hogy bemutatkozzanak. Kiiktatjuk azokat a csatornákat, amellyel esetleg az árakat tudják felverni. Itt közvetlenül a fogyasztó és a termelő tudja ezt a dolgot megvalósítani” – nyilatkozta Bohács Zsolt országgyűlési képviselő.
Az árut vízpermettel tartják frissen. Amíg a szülők az árufelismerő okosmérleggel babrálnak, gyermekeik játszhatnak a bolt egyik sarkában.