NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvMagyarország élőben
Vágvölgyi: A Coca Cola és a multi cégek le akarják bontani a konzervatív emberképet

Vágvölgyi: A Coca Cola és a multi cégek le akarják bontani a konzervatív emberképet

Üdítőreklám vagy homoszexuális propaganda? Miért akarja egy világcég a termékértékesítés helyett a közízlést befolyásolni? A Hír TV Magyarország élőben című műsorában Földi-Kovács Andrea vendége volt Vágvölgyi Gergely a 777.hu szerkesztője, az S4C főszerkesztője, és Bálint Botond a Pestisrácok.hu publicistája.

Vágólapra másolva!

Ellepték Budapestet a Coca-Cola új plakátjai, amelyek homoszexuális párokat mutatnak olyan szlogenekkel, mint „love is love”, vagy „zéró cukor, zéró előítélet.” Elsőként Boldog István fideszes képviselő jelentette be Facebook-oldalán, hogy addig nem iszik Coca-Colát, amíg a cég nem távolítja el a reklámokat – erre válaszul több baloldali közszereplő, így az MSZP-s Ujhelyi István, vagy a Momentumos Cseh Katalin is tüntetőleg kiállt a plakátok mellett.

A Citizen Go nevű civil szervezet online petíciót hirdetett a plakátok eltávolításáért, amelyet eddig 35 ezren írtak alá. Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze szintén a petíció aláírására buzdított. Kedden este fiatalok egy csoportja Budapesten leszedte és elégette a reklámokat.

Szerda délben a Coca Cola bejelentette: lecseréli a plakátokon szereplő homoszexuális párokat, de a szivárványos megjelenítés marad.

A műsorvezető kérdésére, mit szólnak ahhoz, hogy az üdítőket gyártó óriáscég mégis lecseréli a hírhedt plakátokat a vendégek így reagáltak:

– nyilatkozta a 777.hu szerkesztője, aki szerint vannak olyan politikai kérdések, amelyek valamiért fontosak a globális multi cégeknek, és ezen érdekeik mentén mindenáron ezt propagálják.

– tette hozzá Vágvölgy Gergely.

Bálint Botond kifejtette:

A műsorban elhangzott: óriáscégek diktálják ma már mit kéne gondolnia a társadalomnak például a homoszexuális együttélési formáról.

A Pesti Srácok publicistája szerint egy társadalom a felvetülő kéréseket általában már a józan ész szabályai szerint is meg tudja ítélni, csak a liberalizmus igyekezete, hogy mindenre legyen jogszabály, törvény. Jelen esetben az történt, hogy már a magyar jogrend is ütközik egy világcégnek az ideológiai meggyőződésével. Ha a Coca Cola nem találkozik fogyasztói ellenállással, csak politikaival, akkor úgy fogja gondolni, azt csinál, amit akar.

– húzta alá Bálint Botond.

Hír TV