NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvAdattár A Hír TV belföldi hírei
Harrach: Marketingeszköz a sorosozás

Harrach: Marketingeszköz a sorosozás

A KDNP frakcióvezetője ugyanakkor kiemelte: az ellenőrizetlen migrációt valós veszélynek tartja.

  • 2018. július 17., kedd 10:34
Vágólapra másolva!

Marketingeszköznek nevezte a sorosozást Harrach Péter a Népszavának adott interjújában. A KDNP frakcióvezetője ugyanakkor kiemelte: az ellenőrizetlen migrációt valós veszélynek tartja. A kereszténydemokrata politikus arról is beszélt, hogy pártja nem mindenben ért egyet a Fidesszel a hajléktalanok helyzetével kapcsolatban: a kereszténydemokraták szerint egy megfelelő bérlakásprogrammal lehetne rendezni a kérdést, de a nagyobbik kormánypárt nem osztja ezt az álláspontot. Harrach Péter kiemelte: akkor lenne elégedett, ha a ciklus végén az ápolási díj és a családi csődvédelem ügyében előre lépnének, az abortusztörvény szabályain viszont ebben a ciklusban nem fognak szigorítani.