

A Demján Sándor Program részét képező, Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja elnevezésű pályázatnak köszönhetően már 1300 hazai cég rendelkezik honlappal és social media felülettel - mondta Szabados Richárd, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkára csütörtökön Budapesten.
A Neumann Technológiai Fesztiválon, ami egyben a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja pályázat hivatalos záróeseménye is volt, Szabados Richárd (a képen) közölte, ez az 1300 cég főként a szolgáltató és kereskedelmi szektorból került ki.
Az államtitkár ismertette, hogy a pályázat indulását követően 13 ezer cég regisztrált, közülük a folyamatos értékelés következtében 4300-an már megkapták a pozitív támogatói döntést, ami ebben az esetben egy utalvány.
Szabados Richárd kiemelte, a programban rendelkezésre álló 9 milliárd forintból körülbelül 6000 vállalkozást tudnak támogatni. Számításaiknál figyelembe vették, hogy a programban a vállalkozások a 400 ezer forintos alapcsomag és a 1,5 millió forintos komplex csomag közül választhattak.
Az államtitkár az MTI érdeklődésére jelezte, a cégek kétharmada a 1,5 millió forintos, komplex csomagot igényelte pályázatában.
Forrás: MTI
Fotó: MTI