NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvxAdattár Hír TV

Lett társaságot vásárolt fel a Prezi

A Magyarországról indult startup bejelentette első cégvásárlását, a lett Infogram megvételét.

  • 2017. május 16., kedd 10:27
Vágólapra másolva!

Az adatvizualizációval foglalkozó cég megvásárlásával a Prezi tovább erősíti vezető szerepét a vizuális kommunikációs eszközök piacán. A lettországi és San Franciscó-i székhelyű Infogram grafikonok és infografikák készítésében piacvezető. A felvásárlás után, amelynek pénzügyi részletei nem nyilvánosak, a vállalatok külön működnek tovább, az Infogram lettországi székhelyét is megtartja – olvasható a Prezi szerkesztőségünknek elküldött közleményében.

„A Prezit az fogta meg az Infogramban, hogy ugyanazon dolgoznak, mint mi. Azaz egy olyan eszközt fejlesztenek, ami a vizuális kommunikáció előnyeivel segít, hogy jobb döntéseket tudjanak hozni az emberek – mondta Árvai Péter, a Prezi vezérigazgatója és társalapítója. –Ismerjük a mondást, hogy egy kép felér ezer szóval. Az adatok pedig hitelesítik a képet, az elmondottakat. Ezért fontos, hogy az adatokat úgy mondjuk el, hogy megmaradjanak: elmesélve. Erre jó az Infogram és a Prezi találkozása.”

Az Infogramról

Az Infogram egy adatvizualizációs eszköz, amelynek segítségével interkatív grafikonokat, infografikákat és térképeket lehet készíteni.

„A Prezi óriási segítséget jelent ahhoz, hogy elérjük a célt, amiért egyáltalán elkezdtünk dolgozni. Azt akartuk, hogy mindenki könnyen és gyorsan tudjon látványos és érthető infografikákat készíteni – mondta Mikko Järvenpää, az Infogram vezérigazgatója. – A Prezivel közösen azon dolgozunk tovább, hogy még jobban és könnyebben használható megoldásaink legyenek.”

A 2012-ben Lettországból indult Inforgramnak mára több mint hárommillió felhasználója van. Az általuk készített több millió grafikont, infografikát és képet csak eddig több, mint másfél milliárdszor nézték meg.

A Prezi egy interaktív, felhőalapú prezentációs szoftver, amelynek különlegessége, hogy a hagyományos, diákon alapuló előadásforma helyett térben meséli el a történeteket. Ennek köszönhetően a prezentációk élvezetesebbek és emlékezetesebbek – írja a kommüniké. A cégnek több mint nyolcvanötmillió felhasználója van a világ százkilencven országából, köztük olyan cégek, mint a Salesforce, a Fujitsu és az Avon. A Preziek kétszázötven dolgozója és három irodája van: Budapesten, San Franciscóban és Mexikóvárosban.

Továbbiak a témában