

Másfél év alatt elköltötte szinte a teljes hároméves kommunikációs keretét az állami szféra.
A Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalt (NKOH) spórolásra hivatkozva hozták létre, ehhez képest 2016 decemberétől sikerült kimeríteniük a tájékoztatásra szánt három éves keretet, összesítette a költéseket a G7.hu. 69,8 milliárd forintot költöttek el reklámokra, rendezvényekre az állami szervek.
A jellemzően kék színű kormányzati plakátkampány lebonyolításán kívül számos egyéb feladatot is végeztek a pénzből – a többi közt 60 millió forintért reklámozták a Puskás Stadion építését, és 480 millióért a MÁV eredményes működését, a Főgáznál pedig 13 millió fordítottak dekorációs eszközökre.
A megrendeléseket szinte kivétel nélkül kormányközeli ügynökségekre bízták.