NapindítóHíradóVezércikkPaláverBayer ShowLáncreakcióRadarMonitorKommentHírFM
HírTvSzínes
Új marketing eszközt talált ki néhány Nógrád vármegyei vendéglátós

Új marketing eszközt talált ki néhány Nógrád vármegyei vendéglátós

A vállalkozók közösen szervezték meg az első Csípős Burger Challenge névre keresztelt vetélkedőt, ahol a nevezőknek a helyben termelt csípős paprikák elfogyasztása után még meg kellett birkózni egy méretes hamburgerrel is. A versenyhez felhasznált alapanyagok többségét, a környékbeli gazdák termesztették.

  • 2023. szeptember 26., kedd 19:05
Vágólapra másolva!

A leggyengébb Jalapenjo paprika elfogyasztása volt a bemelegítés az első rétsági Csípős Burger Challenge-en, ahol nyolc versenyző ült rajthoz. A cél az volt, hogy az egyre erősebb paprikák után a bátor nevezők még elfogyasszanak egy egykilós, szintén csípős hamburgert is.

A versenyzők egy négy lépcsős paprikapróbán estek át, ahol egyre erősebb és erősebb paprikákat fogyasztottak el.

Ám a java csak ezután következett: a kihívás egy egykilós burger elfogyasztása volt. A győztes végül egy junior versenyző lett, ő birkózott meg egyedül az elé rakott hamburgerrel és sült burgonyával is, igaz, neki „csak” egy 60 dekás szendvicset kellett megenni.

Az első rétsági Csípős Burger Challenge sikere után bizonyos, hogy a szervezők kiszélesítik a versenyt. Abban mindenki egyet ért, hogy az egy kilós burger méretét csökkenteni kell, mert a kihívás lényegében teljesíthetetlen.

Borítókép: A nem mindennapi evőversenyen egy egykilós burgert is el kellett fogyasztani